İşletme sahipleri dair tüm görev halinde olan herkes o kadar ilgili ve alakalılardi kendi evimizin rahatlığında 2 gün geçirdik tam puanı hakeden bir işletme tanıştığımıza çok memnun olduk her fırsatımız da tekrardan orda olmaktan mutluluk duyacagiz????